W dniach 1 -2 czerwca wszystkie „Jagódki” wraz z paniami wyjechały na „Zielone przedszkole” do Serpelic. Po śniadaniu w przedszkolu przy pomocy rodziców zapakowaliśmy bagaże do autokaru i wyruszyliśmy po nowe przygody. Po przyjechaniu do ośrodka wczasowego „Partner” rozlokowaliśmy się w czterech pokojach, poznaliśmy ośrodek,  później zaś wyruszyliśmy na nasz pierwszy spacer nad rzekę „Bug.  Na plaży odbył się konkurs na najpiękniejszą budowlę lub obrazek. Wszyscy byliśmy zwycięzcami!!! Po spacerze wróciliśmy do ośrodka na obiad. Po obiedzie czekały nas nowe atrakcje: strzelanie z łuku, jazda z instruktorem quadami po lesie, gry i zabawy rekreacyjne z panią Natalką i Olą. Czas nam szybko minął i przyszła pora na kolację. Po kolacji spacer na „Podlaską Kalwarię” i ognisko –pieczenie kiełbasek i ciasta mrówkowego –to ostatnie niestety nie wszystkim smakowało J. Pan Gienio pokazał nam jak przygotować kurczaka pieczonego w kociołku –zakopaliśmy go w ziemi umieszczonym na gorącym kamieniu –jutro ma smakować wyśmienicie, przekonamy się czy to prawda J. Zmęczeni ale szczęśliwi udaliśmy się do ośrodka, gdzie po wieczornej toalecie i „imprezce” w pokoju pani Ani udaliśmy się na zasłużony odpoczynek.  Następny dzień niektórym zaczął się dość wcześnie –ok 5 –tej rano, niektórym trochę później J.Niektórzy wstali w „ospie pastowej”-mały psikus. Po porannej toalecie i śniadaniu udaliśmy się nad rzekę Bug, gdzie już czekał na nas statek. Po założeniu kapoków wsiedliśmy na pokład i przy śpiewie piosenki „Hej, ho żagle staw” wyruszyliśmy w rejs. Podczas rejsu śpiewom i morskim opowieściom nie było końca. Po rejsie na brzegu rzeki już czekały na nas pani Natalka i  pani Ola, które zaprowadziły nas na plac, gdzie strzelaliśmy do celu z markerów paintballowych oraz bawiliśmy się w różne gry i zabawy sportowe –nie zapomnieliśmy o wykopaniu kurczaka z kociołka  -okazało się że był upieczony, mięciutki i smaczny, ciekawe czy mama zrobi takiego kurczaka w domu J? Po zabawach wybraliśmy się na spacer do pobliskiego kościoła Braci Kapucynów, obejrzeliśmy również ich hodowlę królików, pawi i innych ciekawych zwierząt. Po spacerze i po obiedzie przyszła pora na pakowanie się i powrót do przedszkola, gdzie czekali na nas z utęsknieniem nasi rodzice.

Jakub Papiński i Aleksander Rozpotyński wyróżnienie w konkursie muzycznym „Moja przedszkolna piosenka”

Jakub Papiński II miejsce w konkursie plastycznym  pt. „Oblicza przyjaźni w literaturze dziecięcej”

Jakub Papiński nagroda  konkursie  plastyczno- literackim „Franek i przyjaciele”

Justynka Zimnik zdobyła nagrodę najlepszego aktora w przeglądzie teatrzyków „Puchatek” za rolę złej Dorotki.

Justynka Zimnik zdobyła wyróżnienie w konkursie plastycznym ogólnopolskim „Jaś i Małgosia”

Michał B. Michał D, Ala , Justynka, Pola, Ania, Igor W., Kuba P., Martynka, Amelka K,  Maja, Szymon Pędzik, Jula zdobyli wyróżnienia w konkursie recytatorskim „Wierszolandia 8”

Nasza grupa zdobyła nagrodę w konkursie przeglądu teatrzyków „Puchatek” organizowanym przez Klub Kultury „Eureka”.

Gratulacje życzymy dalszych sukcesów!!!!

Dnia 10.05.2017r wybraliśmy się na kolejną lekcje biblioteczną do Biblioteki „Barwnej”. Tym razem rozmawialiśmy na temat zdrowego odżywiania oraz poznaliśmy kolejną część Basi , która jest najlepszą koleżanką każdego przedszkolaka.

Dnia 9.05.2017r. we wtorek nasza grupa brała udział w przeglądzie teatrzyków przedszkolnych „Puchatek” .Nasza grupa przedstawiła  „Dwie Dorotki” .Mali aktorzy spełnili się wyśmienicie w roli aktorów. Teraz z niecierpliwością czekamy na wyniki.

Miło nam poinformować , że Kuba został nagrodzony w konkursie plastyczno-literackim. Konkurs miał on na celu przybliżenie dzieciom literatury Lecha Zaciury autora takich książek dla dzieci jak m.in. "Franek i przyjaciele", "Czyżyk i spółka" i zachęcenie dzieci do czytelnictwa  .